środa, 7 października 2015

Jesienna moda

Jesień... Chyba najbardziej znienawidzona pora roku. Zachmurzone niebo, deszcz, częste przeziębienia. Męczarnie jednym słowem. Ja osobiście nie lubię budzić się rano, trzeba zacząć funkcjonować, a tu półmrok.
Mam jedną radę jak przetrwać ten okres- herbatka... Duużo herbatki.
Aby oderwać się od monotonni warto pobawić się stylizacjami. I jak dla mnie, jesień to okres kiedy nawet codzienna stylizacja na zakupy może przemawiać elegancją, klasą.
Chciałabym przedstawić wam kilka moich propozycji na ten ponury okres. :)

Zawsze stawiam na minimalizm w szafie. Jestem zwolenniczką ciucholandów, to jedne z lepszych sklepów z których mam wiele perełek.
Nie trzeba wydawać milionów na ciuchy żeby "jako tako" wyglądać. Z tych samych rzeczy można zrobić zupełnie inne stylizacje. Warto patrzeć na zawartość szafy kreatywnie.

Stylizacja nr 1.



Po krótce dlaczego tak:
Koszula w kratę jest uniwersalna, cały rok gości w naszych szafach. Często można spotkać w SH. Swoją mam takiego pochodzenia.  Można zawiązać ją na dole, puścić wolno lub włożyć w spodnie.
Czarne rurki ma chyba każda dziewczyna, czyż nie ? Są również uniwersalne.
Płaszcz akurat wybrałam taki, ponieważ to coś w moim stylu. Podobają mi się wełniane wdzianka, coś na płaszczy z Zary.
Botki klasyczne, czarne. Mam coś w ten deseń i na prawdę pasują do wszystkiego.
Wybrałam torbę z frędzlami, gdyż pasuje do rockowego charakteru samej koszuli. Podkreśla.. hm.. drapieżność. Musze taką mieć.
A kapelusz ? Kapelusz dla odważnych, dodaje wdzięku i klasy. Nawet w takim luźnym połączeniu.


Stylizacja nr 2.
Coś na większe wyjście.

Czarna spódnica. Mam takową, nawet kilka. Moja ulubioną kupiłam na promocji w Butiku za 13 zł. Ostatnio dorwałam też śliczną, zieloną z Georga przecenioną z 14 na 5 funtów.  Do niej mogą być uwielbiane przeze mnie czarne, grube rajstopy. 
Botki i torba z wcześniejszej stylizacji. Według mnie pasują. Wybrałam też bardziej odważną biżuterię uzupełniającą się z charakterem torby. 
Co dalej ? Bluzka, koszula, sweterek w każdym kolorze. Można też wykorzystać koszulę w kratę. 

Jestem też minimalistka jeżeli chodzi o biżuterię. Jeden naszyjnik może pasować do wielu ciuszków. Trzeba tylko robić przemyślane zakupy. Uniwersalność rzeczy a nie ich popularność! 

Daje też link do mojego lumpeksowego postu : 10 powodów dlaczego warto kupować w lumpeksach . , Ciuchowe zdobycze.

Pozdrawiam !



16 komentarzy:

  1. Koszula w kratkę jest świetna :) Ogólnie jest tu dużo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kratę, a stylizacja nr 1 to w 100% mój styl :) Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nr1 to po prostu ja! Czytając komentarze wyżej chyba sporo osób lubi takie rzeczy ;) i oczywiście w szafie wszystko to mam więc outfit na jutro gotowy, dziękuję ;*
    Serdecznie Cię zapraszam do mnie i życzę jak najlepszej jesieni ; p
    Buźka, herseva ♥
    www.hersevva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje, szczególnie pierwsza mi się spodobała :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/halloween-2015.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny kapelusz <3
    Przepiękny ...
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek w Łabędzie po prostu cuuuudny *..*
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :3 Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka :) Bardzo podoba mi się twój blog :) Przeczytałam wszystkie wpisy i twój styl pisania też mi się bardzo podoba! Ja też mam swojego bloga ale dopiero zaczynam go prowadzić i jeszcze nie bardzo umiem tak pisać, wiec fajnie by było gdybyś czasem napisała mi jakiś komentarz ze wskazówkami :D Dodaje do ulubionych!! Zapraszam do mnie https://girlishsite.wordpress.com/
    PS. Pierwsza stylizacja po prostu świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nr 1 bardzo mi się podoba :)
    Świetny jest ten płaszcz :) Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/
    Obserwuje :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super są oba zestawy! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja nr.1 jest dla mnie idealna *.* <3
    Cudowny blog ! *.*
    Jeśli interesują Cię zakupy to zapraszam na mojego bloga
    https://intesklep.blogspot.com/
    znajdziesz tam opinie o różnych sklepach, które przetestowałam :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, krata króluje ciągle. Teraz bardzo modnym kolorem jest żółty i beżowy. Wszystkie płaszcze w tych odcieniach to hit tego sezonu ;) Tak samo jak berety, które powróciły z lat 80 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk i kapelusz są świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne stylizacje, ta kremowa bluzka bardzo mi się podoba. Zapraszam również do mnie: https://www.amart.pl/category/wyposazenie-akcesoria-do-lazienki Może znajdziesz coś do swojego domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń