piątek, 12 czerwca 2015

Hipisi powracają.

Witam!

Dni płyną wolno i leniwie, monotonia ogarnia me życie. Ta pogoda mnie dobija, za gorąco.
Każdy czasem potrzebuje pewnej inspiracji, ale czym tu się zainspirować ? Co może nakłonić nas do działania ? A otóż wszystko, wystarczy otworzyć swoje oczy, rozejrzeć się i mamy ! Kwiatek, słonko, niebo, denerwująca pszczółka latająca po pokoju. To wszystko może mieć odniesienie w tym co robimy.
Tak więc kilka dni temu otworzyłam swój umysł, w tamtej chwili napłynęło mi wiele pomysłów na posty, na sesje które od razu zanotowałam (pamięć ludzka zawodzi, warto zapisywać każdy najmniejszy pomysł, tak "na zaś").
Słońce, niebo, zieleń, biała koszulka w szafce, Halina 3000 z lat 70 , koleżanka i ogrom wolnego czasu. To jest to !

Halina 3000, a co to ? Do czego służy? Czyżby jakaś kobieta Halinka mająca 3000 czegoś ? Nie, nie, nie. To aparat.

Taka mała rzecz za £4, a tyle inspiracji.  Ten model po raz pierwszy został wyprodukowany w 1974 roku ! Mam zamiar przywrócić to cacko do świata żywych, potrzebna mi jedynie klisza.
Uwielbiał stare aparaty, mają swoją historie. Robią niezwykle klimatyczne zdjęcia. Któż to wie, może jakiś Hipis go używał w latach 70...
Taki aparat więc i sesja może nie być inna...














modelka: Magdalena,
zdjęcia, makijaż, stylizacja: Ja

Jak wam się podobają zdjęcia ? Oddałam klimat lat 70. czy powinnam spróbować jeszcze raz ?

Do następnego !
Paula. 









18 komentarzy:

  1. Stare aparaty mają w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł! Świetnie wyszły te zdjęcia i super wszystko napisałaś.

    Bardzo proszę o klikanie w linki z nowego posta i zapraszam obserwowania mojego bloga:
    http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, misja wykonana, klimat oddany! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna ta opaska :D
    ___________________________
    Mój blog - zapraszam! Klik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :) Przecudne zdjęcia <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebisty aparat i fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy aparat, jednak chyba nie dla mnie takie na kliszę :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne, bardzo klimatyczne i pełne czystej radości.
    Widziałam także twoje malowidła na koszulkach i muszę przyznać, że są cudowne. O ile rysownie idzie mi całkiem nieźle to do malowania niestety wcale się nie nadaję.
    Pozdrawiam, Laru !

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje :) http://idealitefeminine.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż wykonałaś :) a modelka ślicznie wyszła na zdjęciach :)
    slodkieslokdieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, takie aparaty z kliszą... mają swoją specyficzną duszę. Bardzo ładne zdjęcia, hipisi wiecznie żywi ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest naprawdę świetna, ma swój klimat. Uwielbiam takie pomysły ;) A tym aparatem zaintrygowałaś mnie, zdjęcia mogą wyjść fajne z takim cackiem
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznuutkie zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne zdjęcia ;) Najbardziej podoba mi się to ostatnie :) Super ujęcie ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń