piątek, 17 lipca 2015

Historia zamknięta w kilku ujeciach part 3

hmm. Co się dzieję...
Albo brak złych filmów, albo napotykam same dobre. Ostatnio nie obejrzałam filmu, którego bym NIE chciała polecić.
 Wszystko w miarę ogarnięte.
Dziś kolejna porcja filmowych cudów.
 Nie wiem o czym pisać post ? Obejrzę film i już wiem ! Szukam nowinek, ale chętnie wróce też w wolnym czasie do staroci :)

Przytrafiło mi się obejrzeć "Wiek Adeline" (2015) okrzykniety przez wielu hitem. Film może i jest fajny, ale ja spodziewałam się troche czegoś innego. hmm. Sama nie wiem.
Cała historia fajna, dość baśniowa.
Czekałam długo na ten film, ale czegoś mi tam brakowało. Sama nie wiem czego. Może innego zakończenia?
Retrospekcje na plus. Fajnie odwzorowane style innych dekad.
Aktorzy dobrze zagrali swoje role. Nic dodać, nic ująć.
Ogólnie zachęcam do obejrzenia tego filmu !



"Dzika droga" z 2014- totalne zaskoczenie. Nie spodziewałam się po zwiastunie, że film może być tak fajny. Strasznie głęboki i życiowy dramat o ile tak to moge nazwać. Troszkę tajemniczy. Pewna kobieta po przejściach życiowych wyrusza w dlugą podroż po pustyni, górach SAMA. Twarda babka. Wspomina swoje zycie, wyciaga pewne wnioski.  Film zaskakujący jak dla mnie. Główna postać grana przez Reese Witherspoon świetna. Zachęcam do obejrzenia ! Można troszkę nauczyć się życia !



"Dla Ciebie wszystko"- romansidło. Niby wszystko ok, ale tak troszkę zajeżdża monotonią biorąc pod uwagę inne filmy na podstawie powieści Sparksa . Mimo wszystko i tak mi się podobał, hmmm. romantyczka chyba ze mnie. Jednak im więcej ogladam takich filmow tym bardziej uodparniam się na łzy. 
 Polecam jak najbardziej. Przyjemnie sie ogląda. przystojny James Marsden i jego czterodniowy zarost . Luke Bracey tez niczego sobie. Jest na co popatrzeć. 
Zakończenie zaskakujące, ale przeczuwałam jak się to wszystko potoczy. Juz mówiłam - Sparks pisał romansidła na jeden rytm.
Ostatecznie polecam. 


W tym tygodniu udało mi się także obejrzeć "Pianistę" z 2002 roku. Słyszałam ogrom pozytywnych opinii na temat tego filmu że świetny, fantastyczny, jeden z lepszych. Dla mnie po prostu dobry. I tyle. Lubie oglądać filmy wojenne, ale ten mnie jakoś nie zachwycił. Może dlatego, że "Lista Schindlera" wysoko postawiła poprzeczkę. Nie podobała mi się gra Adriena Brody, wcielającego się w postać Pianisty. Był taki bez życia, drażnił mnie trochę. 
 Mnie film nie zachwycił, ale może kogoś z was ? Chciałabym znać wasze opinie na ten temat :) 
Ważne, że film ukazywał coś ważnego. Można obejrzeć :) 



Obecnie czekam z niecierpliwością na "Papierowe miasta" i na "Dziką drogę". Filmy z miłością w roli głównej. :)
Tymczasem pozdrawiam i do następnego!
Paula !

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię komedię romantyczną ''TYLKO MNIE KOCHAJ'' , mogłabym oglądać ciągle :)
    Zapraszam do mnie http://paulliinkka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń